Discord'dan yönetici geri bildirimi Mayıs 2023
S: Plateau of Silence, Year 134: DE sunucusundaki oyuncular savaş alanına bir gecikmeyle (genellikle 2 dakika) aktarılır. Bu da Battle Preparation (Savaşa Hazırlık) etkisiyle farm yapabilecekleri süreyi azaltıyor. Adil olması için bu durum düzeltilebilir mi?
C: Şu anda hızlı bir yöntem veya çözüm yok. Ne yazık ki, bir sunucunun diğerinden biraz daha hızlı yüklenmesi söz konusu olabiliyor.
S: Elite Patrol Guards: İnsan baskıncılar düşman şehirine baskın yaparken avantaja sahipler çünkü Elite Patrol Guards'ların etkisi Village Angriyar’da tetiklenmezken, Village of Kingala’da magmarlar için tetikleniyor. Bu durum her iki ırk için de aynı olacak şekilde dengelenebilir mi?
C: Her iki bölgede de aynı şekilde çalışıyor olmalı, konum başına Elite Patrol Guards sayısı farklıydı ve şimdi seviyelendirildi.
S: Lütfen bir savaş alanına katılım için onay aldığımız zaman bildirim sesini geri getirin.
C: Bu konuda bir değişiklik yapmadık. Muhtemelen bölgesel bir sorun olmalı.
S: Lütfen chaotic abyss/sky'a kalıcı kırılmazlık ekleyebilir misiniz, çünkü bu daha fazla oyuncuyu her ikisine de katılmaya teşvik edecektir.
C: Bu, ekipmanın kırılması ve tamir edilebilir olması gereken bir oyundur.
S: Bir savaş alanını teslim etmek için "bağışlama" oylama sistemimiz olması mümkün mü? Eğer bir takım olarak kazanma şansımızın olmadığını fark edersek (ister aşırı güçlü ister sayıca az olalım), düşman takım savaş alanını bitirmeye karar verene kadar acı çekmemek güzel olurdu.
C: Bunun gerçekleşmesi pek olası değil. Bu "savaş oyunu" konseptine aykırıdır. Herkes her zaman teslim olur.
General - Genel
S: Geçmişte "Evet" ifadesi ve "Omuz silkme" ifadesi gibi emojiler vardı. Bunları tekrar kullanma seçeneğimiz olabilir mi?
C: Bunu düşüneceğiz ve bunları oyuna geri getirmeyi değerlendireceğiz.
S: Good ve evil intention elixirs gibi öğelerin son kullanma tarihleri için bildirim alabilir miyiz?
C: Sırt çantalarında bu bilgileri gösteren yeni bir sekme var.
S: Ödül sandıklarındaki ekstra gromdrag binek parçalarını başka eşyalarla veya gromdrag yiyecekleriyle takas etme seçeneği ekleyebilir misiniz?
C: Şu anda bunu eklemeyeceğiz. Not: Gromdrag tılsımı özel olarak 2 veya daha fazla kez toplanabilir ve tılsımın kendisi çeşitli parçalara ayrılabilir. Bunlar değerlidir ve diğer görevler için gereklidir.
S: Lütfen complementary elixir'lerin (devredilmez iksirlerin) elt küpünde birleştirilmesine izin verin.
C: Şimdilik complementary elixirs yükseltme seçeneği eklemeyeceğiz.
S: Geçmişteki bir promosyon, bazı oyuncular için Ten-Folded Chests ve Gilded Chests açtıklarında kalıcı bir çift nal seçeneği sağladı. Dengeyi sağlamak için bu seçenek tüm oyuncular için kullanılabilir mi?
C: Bu, sandıkları açarken ekstra at nalı alabildiğiniz promosyonla mı ilgili? Bu seçenek tüm oyuncular için kalıcı olarak mevcut olmayacaktır. Ancak, promosyonlar şeklinde görünebilir.
S: Binekleri 16. seviyeden daha ileriye yükseltmek için herhangi bir plan var mı? Özellikle de cerradors, dzerugs and scorpolions için.
C: Hayır.
S: Labyrinth codex ve protective gift'i 2 saatlik kutsamalar yerine 1 saatlik kutsamalara dönüştürmek için bir
seçenek ekleyebilir misiniz?
C: Yakın gelecekte böyle bir durum söz konusu değil.
S: 99/1 kırmızı zırhı kırılmaz bir versiyona dönüştürmek için resin'ler olacak mı?
C: Bunu daha fazla araştıracağız.
S: Çoğu zaman, kullanıcı arayüzümüzde seçilen dilden bağımsız olarak, savaş arayüzümüz savaş sırasında
yabancı bir dile dönüşüyor. Bu durum düzeltilebilir mi?
C: Bu soruya şu anda cevap verilemiyor.
S: +11 seviye balıklar için güncellemeler düşünebilir misiniz? Örneğin, mana yenileme veya bazı savaş durumu efektleri.
C: Şu an için böyle bir planımız yok.
S: Yaylar, binekler, madalyonlar ve yüzükler içinde herhangi bir varnish planı var mı?
C: Hayır, şu anda yok.
S: Hepimiz animasyon sürelerini sıfırlamak için dönüşüm iksirleri kullanıyoruz. Kendimiz için dönüşüm iksirlerini gizleme seçeneğine sahip olabilir miyiz? Aynı zamanda düşmanın dönüşüm iksirini görmesini sağlayabilir miyiz? Ayrıca, daha fazla dönüşüm iksiri ekleme planları var mı?
C: Bu, şu anda daha fazla araştıracağımız bir alan değil.
S: Estate (Malikene) için daha fazla yükseltme planları var mı?
C: Belki uzak bir gelecekte.
S: Ephemeral wild growth folio'larının süresi 1 günden daha fazla uzatılabilir mi? Bunları ödül olarak alıyoruz ancak 1 kullanım/gün sınırlaması nedeniyle genellikle kullanamıyoruz, bu nedenle öğenin zamanı geçiyor.
C: Evet, bu bugün RU'da yapıldı ve bir süre sonra UTC'de de gelecek.
Instances - Örnekler
S: Bir instance ile işimiz bittiği zaman daha erken kapatma seçeneği eklemek mümkün mü?
C: Daha hızlı bir bekleme süresi için mi? Fikir ilginç, bunu daha sonraki bir aşamada düşünebiliriz.
S: Plateau of Silence, Year 134: DE sunucusundaki oyuncular savaş alanına bir gecikmeyle (genellikle 2 dakika) aktarılır. Bu da Battle Preparation (Savaşa Hazırlık) etkisiyle farm yapabilecekleri süreyi azaltıyor. Adil olması için bu durum düzeltilebilir mi?
C: Şu anda hızlı bir yöntem veya çözüm yok. Ne yazık ki, bir sunucunun diğerinden biraz daha hızlı yüklenmesi söz konusu olabiliyor.
S: Elite Patrol Guards: İnsan baskıncılar düşman şehirine baskın yaparken avantaja sahipler çünkü Elite Patrol Guards'ların etkisi Village Angriyar’da tetiklenmezken, Village of Kingala’da magmarlar için tetikleniyor. Bu durum her iki ırk için de aynı olacak şekilde dengelenebilir mi?
C: Her iki bölgede de aynı şekilde çalışıyor olmalı, konum başına Elite Patrol Guards sayısı farklıydı ve şimdi seviyelendirildi.
S: Lütfen bir savaş alanına katılım için onay aldığımız zaman bildirim sesini geri getirin.
C: Bu konuda bir değişiklik yapmadık. Muhtemelen bölgesel bir sorun olmalı.
S: Lütfen chaotic abyss/sky'a kalıcı kırılmazlık ekleyebilir misiniz, çünkü bu daha fazla oyuncuyu her ikisine de katılmaya teşvik edecektir.
C: Bu, ekipmanın kırılması ve tamir edilebilir olması gereken bir oyundur.
S: Bir savaş alanını teslim etmek için "bağışlama" oylama sistemimiz olması mümkün mü? Eğer bir takım olarak kazanma şansımızın olmadığını fark edersek (ister aşırı güçlü ister sayıca az olalım), düşman takım savaş alanını bitirmeye karar verene kadar acı çekmemek güzel olurdu.
C: Bunun gerçekleşmesi pek olası değil. Bu "savaş oyunu" konseptine aykırıdır. Herkes her zaman teslim olur.
General - Genel
S: Geçmişte "Evet" ifadesi ve "Omuz silkme" ifadesi gibi emojiler vardı. Bunları tekrar kullanma seçeneğimiz olabilir mi?
C: Bunu düşüneceğiz ve bunları oyuna geri getirmeyi değerlendireceğiz.
S: Good ve evil intention elixirs gibi öğelerin son kullanma tarihleri için bildirim alabilir miyiz?
C: Sırt çantalarında bu bilgileri gösteren yeni bir sekme var.
S: Ödül sandıklarındaki ekstra gromdrag binek parçalarını başka eşyalarla veya gromdrag yiyecekleriyle takas etme seçeneği ekleyebilir misiniz?
C: Şu anda bunu eklemeyeceğiz. Not: Gromdrag tılsımı özel olarak 2 veya daha fazla kez toplanabilir ve tılsımın kendisi çeşitli parçalara ayrılabilir. Bunlar değerlidir ve diğer görevler için gereklidir.
S: Lütfen complementary elixir'lerin (devredilmez iksirlerin) elt küpünde birleştirilmesine izin verin.
C: Şimdilik complementary elixirs yükseltme seçeneği eklemeyeceğiz.
S: Geçmişteki bir promosyon, bazı oyuncular için Ten-Folded Chests ve Gilded Chests açtıklarında kalıcı bir çift nal seçeneği sağladı. Dengeyi sağlamak için bu seçenek tüm oyuncular için kullanılabilir mi?
C: Bu, sandıkları açarken ekstra at nalı alabildiğiniz promosyonla mı ilgili? Bu seçenek tüm oyuncular için kalıcı olarak mevcut olmayacaktır. Ancak, promosyonlar şeklinde görünebilir.
S: Binekleri 16. seviyeden daha ileriye yükseltmek için herhangi bir plan var mı? Özellikle de cerradors, dzerugs and scorpolions için.
C: Hayır.
S: Labyrinth codex ve protective gift'i 2 saatlik kutsamalar yerine 1 saatlik kutsamalara dönüştürmek için bir
seçenek ekleyebilir misiniz?
C: Yakın gelecekte böyle bir durum söz konusu değil.
S: 99/1 kırmızı zırhı kırılmaz bir versiyona dönüştürmek için resin'ler olacak mı?
C: Bunu daha fazla araştıracağız.
S: Çoğu zaman, kullanıcı arayüzümüzde seçilen dilden bağımsız olarak, savaş arayüzümüz savaş sırasında
yabancı bir dile dönüşüyor. Bu durum düzeltilebilir mi?
C: Bu soruya şu anda cevap verilemiyor.
S: +11 seviye balıklar için güncellemeler düşünebilir misiniz? Örneğin, mana yenileme veya bazı savaş durumu efektleri.
C: Şu an için böyle bir planımız yok.
S: Yaylar, binekler, madalyonlar ve yüzükler içinde herhangi bir varnish planı var mı?
C: Hayır, şu anda yok.
S: Hepimiz animasyon sürelerini sıfırlamak için dönüşüm iksirleri kullanıyoruz. Kendimiz için dönüşüm iksirlerini gizleme seçeneğine sahip olabilir miyiz? Aynı zamanda düşmanın dönüşüm iksirini görmesini sağlayabilir miyiz? Ayrıca, daha fazla dönüşüm iksiri ekleme planları var mı?
C: Bu, şu anda daha fazla araştıracağımız bir alan değil.
S: Estate (Malikene) için daha fazla yükseltme planları var mı?
C: Belki uzak bir gelecekte.
S: Ephemeral wild growth folio'larının süresi 1 günden daha fazla uzatılabilir mi? Bunları ödül olarak alıyoruz ancak 1 kullanım/gün sınırlaması nedeniyle genellikle kullanamıyoruz, bu nedenle öğenin zamanı geçiyor.
C: Evet, bu bugün RU'da yapıldı ve bir süre sonra UTC'de de gelecek.
Instances - Örnekler
S: Bir instance ile işimiz bittiği zaman daha erken kapatma seçeneği eklemek mümkün mü?
C: Daha hızlı bir bekleme süresi için mi? Fikir ilginç, bunu daha sonraki bir aşamada düşünebiliriz.


──────▄▀▄─────▄▀▄
─────▄█░░▀▀▀▀▀░░█▄
─▄▄──█░░░░░░░░░░░█──▄▄
█▄▄█─█░░▀░░┬░░▀░░█─█▄▄█
Cihazı kullandıktan sonra size bir bölge belirtiyor ve orada bir instance olacaktır. Normal şartlarda bu instance ger 20 saatte bir 4 boyunca erişilebilir. Sizden ricam, size bölge belirtildikten sonra 20-24 saat sonrasında tekrardan cihazı kullanarak yeni bir bölge verip vermeyeceğini kontrol etmeniz. Eğer ki size yeni bir bölge vermeyip aynı bölgeyi gösteriyorsa muhtemelen bu instance'a girmediğiniz içindir. Ayrıca, bu bölgenin, kendi ırkınız ve düşman ırkının bölgelerinden herhangi biri olacağını unutmayın. Detaylı Guide için BURAYA tıklayabilirsiniz. Başka sorularınız olursa lütfen Mentor Ekibi'ne danışmaktan çekinmeyiniz.ıyı oyunlar herkese bu hayranda gorevı yapmamız ısıtenen 25 kagıdı toplamamız ıcın bızı bolgelere gonderıyor mesela ben gonderdıgı bolgeyı beyenmedım yada yapamadım yenı golgenın degısmesı ıcın kac gun beklemem gerekıyor cevap yazarsanız sevınırım![]()




kart destesı
https://warofdragons.com/artifact_info.php?artikul_id=35980 ıyı oyunlar bu destenın yapılısına yardım edermısınız
normalde destelerın yapılısı ıcın koleksıyon bolumunde kartların bulundugu bolum olur ama bu destenınkını bulamadım
şimdiden tesekurler
normalde destelerın yapılısı ıcın koleksıyon bolumunde kartların bulundugu bolum olur ama bu destenınkını bulamadım
şimdiden tesekurler
deste linki
https://warofdragons.com/info/library/in…bj=cat&id=266#2
buldum ısteyen olursa burdan baksın
buldum ısteyen olursa burdan baksın
Discord'dan yönetici geri bildirimi Temmuz 2023
Player vs. Player - Oyuncu Oyuncuya karşı
S: Victor’s path görevi(Unity token için haftalık görev) CC386'da da çalışabilir mi ?
C: Hayır. Bu tür kısıtlamaların geçmiş savaş alanlarında olması amaçlanmıştır.
S: Oyuncuların diğer oyunculardan kaçınmaya çalışmaması için etkinlikler olurken arena sırasını gizleyebilir misiniz?
C: Bunu düşüneceğiz.
S: Efsanevi kırmızı zırh için yeniden çalışma veya dövüş stillerini daha fazla dengeleme planı var mı? Yüksek seviyelerde dövüşler genellikle uzun sürüyor. Bu, özel bir Glaze ile azaltılabilir(Dodger Glaze'i her vuruşta zehirleme şansı olması gibi).
C: Genel olarak, gelecekte kırmızı zırh için planlarımız var.
General - Genel
S: Avlanırken yaratıkların geri vuruş süresini azaltabilir misiniz?
C: Bu genel bir ayar değildir. Her yaratığın farklı bir davranışı vardır. Evet, bazıları oyalar.
S: Fair haberleri için mevcut olan ürünler de görseller kullanabilir misiniz? Genellikle yayınlanan ürünler mevcut değil.
C: Bunu dikkate alacağız.
S: Complementary extracts (Devredilemez iksirler: Güç, vampir-kan iksiri vb) normal versiyonlar gibi 19. seviyede mevcut olacak mı?
C: Evet, bu yapılacak.
S: Yaratıkların ortaya çıkma oranını artırabilir misiniz?
C: Hayır.
S: Fuarlardaki (fairs) ilerleme çubukları neden her seferinde sıfırlanıyor? Düşük seviyeler için biriktirme toplamı oldukça yüksek.
C: Promosyonun bir parçası olarak bir ölçekte değerli bir hediye almak için, oyuncuların o ölçeği 99/100'de bırakıp beklemek yerine sıfırdan doldurmaları gerekecektir.
S: Premium için ek özelliklere sahip olabilir miyiz? Örneğin, daha fazla efekt seti.
C: Gelecekte premium için yeni özellikler olacak.
S: Kennels'da avlanma seçeneğini kullanırken, evcil hayvan esansları (pet essences) alma seçeneğimiz olabilir mi?
C: Muhtemelen hayır.
S: Lütfen enerji iksirlerini daha fazla yükseltmek için bir seçenek yapabilir misiniz? Belki bir kerede 200-300 enerji olarak.
C: Bunu dikkate alacağız.
S: Bu kadar çok yeni itibar (reputation) ile beraber yeni itibar ödülleri de görecek miyiz?
C: Evet
S: Rare emoticon certificates kullanmak için daha fazla seçenek olacak mı? Tüm var olan ifadeleri satın aldıktan sonra bu sertifikanın hiçbir faydası kalmıyor.
C: Gelecekte daha fazla seçenek olabilir.
S: Eski itibarlar (reputations) daha fazla fayda sağlayacak şekilde yeniden yapılandırılabilinir mi? Örneğin, görevler de daha fazla quicksilver istiyor, bu nedenle juggernaut itibarı kaynak başına daha fazla quicksilver verebilir mi?
C: Hayır, quicksilver zaten oyuncuların sırt çantalarında bol miktarda bulunuyor. Ayrıca kaynak fuarlarında (resource fairs) altın karşılığında satılıyor.
S: Oyun 20. seviyeden ileriye gidecek mi?
C: 21. seviye olmayacak.
S: Evcil hayvan deneyim iksirlerini (pet experience elixirs) birleştirmek için bir elt cube tarifi ekleyebilir misiniz?
C: Evet.
S: Görünmez olduğumuz zaman hareket ettikçe konumunuzu gösteriyor. Önceden bu tam zamanlı olarak güncellenmiyordu. Bu durum tersine çevrilebilir mi?
C: Bunu daha fazla araştıracağız.
S: Kadın karakterlere özel Anlagrissa olduğu gibi, erkek karakterlere özel bir binek olacak mı?
C: Bu pek olası değil.
S: Sihirli değnek (magic wand) +16 seviye oyuncular için +16 elder blessing alacak şekilde güncellenebilir mi?
C: Gelecekte mümkün olabilir.
S: Kretch defender veya feigned ruse iksirlerini yasaklama veya sınırlama ya da en fazla hasara sahip oyuncu için kafa derisi olarak sayılacak şekilde güncelleme mümkün olabilir mi?
C: Yakın zamanda kretch defenders üzerinde yeniden çalışmayacağız.
S: Konumu (location) 1-2 yer daha genişletmek ya da sadece konumda daha fazla ateş çiçeğinin ortaya çıkması gibi bir düşünce var mı?
C: Hayır. Her kaynağın kendi şansı ve ortaya çıkmak için bekleme süresi vardır. Nadir bir kaynağı nadir yapan da budur.
S: Görünmezlik (invisible) kullanırken dönüşüm iksirini seçmemiz münkün olacak mı? Genellikle invisible dönüşümü normal metamorphosis iksirlerinden daha yavaş.
C: Gelecekte, evet.
S: Klan Talent Treatise'yi düşürmek için bir seçenek olabilir mi? Yanlış bir tıklama olursa çok maliyetli olabilir, bu yüzden bunu geri alabilmek iyi olurdu.
C: Güçlü bir Treatise'yi zayıf bir versiyona düşürmek? Gelecekte evet.
Instances - Örnekler
S: Land of Oblivion'a daha fazla 14. seviye Kroffdor eklenebilir mi? çünkü çok az yaratık var ve başka yaratığın ortaya çıkmasını beklerken zaman kaybediliyor.
C: Bunu değiştirmeyeceğiz.
Player vs. Player - Oyuncu Oyuncuya karşı
S: Victor’s path görevi(Unity token için haftalık görev) CC386'da da çalışabilir mi ?
C: Hayır. Bu tür kısıtlamaların geçmiş savaş alanlarında olması amaçlanmıştır.
S: Oyuncuların diğer oyunculardan kaçınmaya çalışmaması için etkinlikler olurken arena sırasını gizleyebilir misiniz?
C: Bunu düşüneceğiz.
S: Efsanevi kırmızı zırh için yeniden çalışma veya dövüş stillerini daha fazla dengeleme planı var mı? Yüksek seviyelerde dövüşler genellikle uzun sürüyor. Bu, özel bir Glaze ile azaltılabilir(Dodger Glaze'i her vuruşta zehirleme şansı olması gibi).
C: Genel olarak, gelecekte kırmızı zırh için planlarımız var.
General - Genel
S: Avlanırken yaratıkların geri vuruş süresini azaltabilir misiniz?
C: Bu genel bir ayar değildir. Her yaratığın farklı bir davranışı vardır. Evet, bazıları oyalar.
S: Fair haberleri için mevcut olan ürünler de görseller kullanabilir misiniz? Genellikle yayınlanan ürünler mevcut değil.
C: Bunu dikkate alacağız.
S: Complementary extracts (Devredilemez iksirler: Güç, vampir-kan iksiri vb) normal versiyonlar gibi 19. seviyede mevcut olacak mı?
C: Evet, bu yapılacak.
S: Yaratıkların ortaya çıkma oranını artırabilir misiniz?
C: Hayır.
S: Fuarlardaki (fairs) ilerleme çubukları neden her seferinde sıfırlanıyor? Düşük seviyeler için biriktirme toplamı oldukça yüksek.
C: Promosyonun bir parçası olarak bir ölçekte değerli bir hediye almak için, oyuncuların o ölçeği 99/100'de bırakıp beklemek yerine sıfırdan doldurmaları gerekecektir.
S: Premium için ek özelliklere sahip olabilir miyiz? Örneğin, daha fazla efekt seti.
C: Gelecekte premium için yeni özellikler olacak.
S: Kennels'da avlanma seçeneğini kullanırken, evcil hayvan esansları (pet essences) alma seçeneğimiz olabilir mi?
C: Muhtemelen hayır.
S: Lütfen enerji iksirlerini daha fazla yükseltmek için bir seçenek yapabilir misiniz? Belki bir kerede 200-300 enerji olarak.
C: Bunu dikkate alacağız.
S: Bu kadar çok yeni itibar (reputation) ile beraber yeni itibar ödülleri de görecek miyiz?
C: Evet
S: Rare emoticon certificates kullanmak için daha fazla seçenek olacak mı? Tüm var olan ifadeleri satın aldıktan sonra bu sertifikanın hiçbir faydası kalmıyor.
C: Gelecekte daha fazla seçenek olabilir.
S: Eski itibarlar (reputations) daha fazla fayda sağlayacak şekilde yeniden yapılandırılabilinir mi? Örneğin, görevler de daha fazla quicksilver istiyor, bu nedenle juggernaut itibarı kaynak başına daha fazla quicksilver verebilir mi?
C: Hayır, quicksilver zaten oyuncuların sırt çantalarında bol miktarda bulunuyor. Ayrıca kaynak fuarlarında (resource fairs) altın karşılığında satılıyor.
S: Oyun 20. seviyeden ileriye gidecek mi?
C: 21. seviye olmayacak.
S: Evcil hayvan deneyim iksirlerini (pet experience elixirs) birleştirmek için bir elt cube tarifi ekleyebilir misiniz?
C: Evet.
S: Görünmez olduğumuz zaman hareket ettikçe konumunuzu gösteriyor. Önceden bu tam zamanlı olarak güncellenmiyordu. Bu durum tersine çevrilebilir mi?
C: Bunu daha fazla araştıracağız.
S: Kadın karakterlere özel Anlagrissa olduğu gibi, erkek karakterlere özel bir binek olacak mı?
C: Bu pek olası değil.
S: Sihirli değnek (magic wand) +16 seviye oyuncular için +16 elder blessing alacak şekilde güncellenebilir mi?
C: Gelecekte mümkün olabilir.
S: Kretch defender veya feigned ruse iksirlerini yasaklama veya sınırlama ya da en fazla hasara sahip oyuncu için kafa derisi olarak sayılacak şekilde güncelleme mümkün olabilir mi?
C: Yakın zamanda kretch defenders üzerinde yeniden çalışmayacağız.
S: Konumu (location) 1-2 yer daha genişletmek ya da sadece konumda daha fazla ateş çiçeğinin ortaya çıkması gibi bir düşünce var mı?
C: Hayır. Her kaynağın kendi şansı ve ortaya çıkmak için bekleme süresi vardır. Nadir bir kaynağı nadir yapan da budur.
S: Görünmezlik (invisible) kullanırken dönüşüm iksirini seçmemiz münkün olacak mı? Genellikle invisible dönüşümü normal metamorphosis iksirlerinden daha yavaş.
C: Gelecekte, evet.
S: Klan Talent Treatise'yi düşürmek için bir seçenek olabilir mi? Yanlış bir tıklama olursa çok maliyetli olabilir, bu yüzden bunu geri alabilmek iyi olurdu.
C: Güçlü bir Treatise'yi zayıf bir versiyona düşürmek? Gelecekte evet.
Instances - Örnekler
S: Land of Oblivion'a daha fazla 14. seviye Kroffdor eklenebilir mi? çünkü çok az yaratık var ve başka yaratığın ortaya çıkmasını beklerken zaman kaybediliyor.
C: Bunu değiştirmeyeceğiz.


──────▄▀▄─────▄▀▄
─────▄█░░▀▀▀▀▀░░█▄
─▄▄──█░░░░░░░░░░░█──▄▄
█▄▄█─█░░▀░░┬░░▀░░█─█▄▄█
Admin Geri Bildirimleri - Discord - Ağustos 2023
Player vs. Player - Oyuncu Oyuncuya karşı
S: Geçmiş Savaş alanlarından Achievement(Başarı) kazanma opsiyonu olacak mı?
C: Belki gelecekte, şu anda bunun için bir plan yok.
General - Genel
S: Run(Taş) aktarım parşömenlerine benzer şekilde, Perfect bezels aktarmak içinde bir parşömen yapabilir misiniz?
C: Bunu gelecekte yapmamız mümkün ancak şimdilik böyle bir planımız yok.
S: Irk Transferi ile ilgili herhangi bir eylem düşünüyor musunuz? Irklar şuanda oldukça dengesiz.
C: Durumu incelemek ve herkes için uygun bir çözüm bulmak için daha fazla zamana ihtiyacımız var.
S: Elt Küpü: Şehir dükkanındaki çağrı madalyonlarını ekleyerek saldırı madalyonu yapma seçeneğine sahip olabilir miyiz? Muhtemelen 5 çağrı madalyonu = 5 saldırı madalyonu gibi bir şey.
C: Şu ana kadar böyle bir şey planlanmadı.
S: Tüm Karanlık iksirlerin(Dark Elixirs) 1 Ağustos'ta süresi dolduğunda Karanlık Hayat İksirinden(Dark Elixirs of Life) 30 günlük ömrü kaldırabilir misiniz? Diğer karanlık iksirlerin ömrü yok. (https://warofdragons.com/artifact_info.p…ct_id=977483158)
C: Bununla ilgileneceğiz.
S: Treaure Hunter Reputation(Hazine avcısı itibarı) sandıklarını açma süresini azaltabilir misiniz?
C: Bu öneri hakkında düşüneceğiz.
S: Rus sunucusundakine benzer bir etkinlik takvimimiz olabilir mi?
C: Etkinlikleri(Events) paralel olarak başlatmaya çalışıyoruz ve bunu yapmaya devam etmeyi planlıyoruz, bu arada Rus etkinlik takvimini kullanabilirsiniz. Ancak bazı içerikler UTC sunucusunda biraz gecikmeli olarak yayınlanır ve aynı anda başlatılamaz.
S: Açık arttırmada(Auction) filtreleme için yeni bir seçeneğimiz olabilir mi? : Klan/İttifak üyelerine göre filtreleme
C: Şu anda açık arttırma için planlanan bir değişiklik yok.
S: Bu itemleri tekrar satın almak için bir seçenek olacak mı?
https://warofdragons.com//artifact_info.php?artikul_id=20757
https://warofdragons.com//artifact_info.php?artikul_id=11238
https://warofdragons.com/artifact_info.php?artikul_id=10494
C: Bunu düşüneceğiz.
S: "Might Deck"i haftada birden fazla kez kullanabilecek veya daha uzun sürecek şekilde yükseltme seçeneği olacak mı?
C: Bunu bir olasılık olarak gör ardı etmeyeceğiz ancak şimdilik böyle bir şey planlanmıyor.
S: Kaynak toplama süresini azaltmak için bir opsiyonumuz olabilir mi? Belki bir kural, iksir veya ayar.
C: Şu anda kaynak toplama süreci dengeli görünüyor ancak durumu kesinlikle inceleyeceğiz ve herhangi bir şeyi değiştirmemiz gerekip gerekmediğini değerlendireceğiz.
S: Bileziklerle(Bracers) ilgili olan tüm öğeler için, tutarlı olması için eldiven(gauntlets) yerine bilezik olarak adlandırılabilir mi?
C: Lütfen bu raporları Technical Support'a gönderin ve geçerli olması halinde gerekli düzeltmeleri yapacağız.
S: Invisible'ken(Görünmezken) negatif büyü atmanın mümkün olmaması için bir değişiklik yapabilir misiniz?
C: Bu planlanmamıştır.
S: Oyun hala kullanıcı arayüzü seçenekleri altında seçili olmayan dillerde yanıtlar veriyor. Bu durum düzeltilebilir mi?
C: Her oyuncunun sistem mesajlarını kullanıcı arayüzü seçeneklerindeki seçilen dilde aldığı anlaşılmalıdır. Teknik sınırlamalar nedeniyle bu durum şuanda düzeltilemez. Bununla birlikte, bazı kullanıcı arayüzü sorunları düzeltilebilir ancak bunların nokta nokta düzeltilmesi gerekir. Bu nedenle Technical Support'a ayrıntılı raporlar gönderebilirseniz çok memnun oluruz.
S: Rünleri ve bezelleri(Runes/Bezels) yükseltmeyi daha az sıkıcı hale getirmek için bir seçenek ekleyebilir misiniz? Örneğin; Zırhı seçin ardından kullanılacak element miktarını seçin.
C: Öncelikle teknik sınırlamaları incelememiz gerekiyor ve eğer sorun yoksa uygulama hakkında düşüneceğiz.
S: Lütfen 02.00'da ki günlük Lag'ı(Gecikmeyi) düzeltin.
C: Şu anda gönüllü ekibimiz tüm bilgileri tek bir belgede topluyorlar. Bildirmek istediğiniz bir şey varsa onları iletin.
Sunucudaki durumu günlük olarak izlemeye devam edeceğiz ve kendi taramızda bir sorun fark edersek mümkün olan en kısa sürede harekete geçeceğiz.
S: Altın potları(Pots of Gold) dondurulabilir ya da yaşam süresi kaldırılabilir mi?
C: Şu anda böyle bir değişiklik planlanmıyor.
S: Lütfen Oyun istemcisini(Game Client) düzeltin. İstemcideki yükleme süreleri tarayıcıya kıyasla önemli ölçüde daha yavaş. Alternatif olarak, lütfen istemci işlevlerinin tarayıcılarda kullanılmasına izin verin.
C: Güncellenmiş istemcinin ne zaman kullanıma sunulacağı hakkında henüz bilgi veremiyoruz ancak şu anda bunun üzerinde çalışıyoruz.
S: Lütfen savaş alanları(Battlefields) için sunucu içi seçeneceğini(Interserver option) kaldırın çünkü artık gerekli değil ve sadece oyuncuları ayırıyor.
C: Bildiğimiz kadarıyla bu zaten düzeltildi. Başka bir şey varsa lütfen Technical Support'a ayrıntılı bir rapor yazın, bu sorunu hızlı bir şekilde çözmeye çalışacağız.
Player vs. Player - Oyuncu Oyuncuya karşı
S: Geçmiş Savaş alanlarından Achievement(Başarı) kazanma opsiyonu olacak mı?
C: Belki gelecekte, şu anda bunun için bir plan yok.
General - Genel
S: Run(Taş) aktarım parşömenlerine benzer şekilde, Perfect bezels aktarmak içinde bir parşömen yapabilir misiniz?
C: Bunu gelecekte yapmamız mümkün ancak şimdilik böyle bir planımız yok.
S: Irk Transferi ile ilgili herhangi bir eylem düşünüyor musunuz? Irklar şuanda oldukça dengesiz.
C: Durumu incelemek ve herkes için uygun bir çözüm bulmak için daha fazla zamana ihtiyacımız var.
S: Elt Küpü: Şehir dükkanındaki çağrı madalyonlarını ekleyerek saldırı madalyonu yapma seçeneğine sahip olabilir miyiz? Muhtemelen 5 çağrı madalyonu = 5 saldırı madalyonu gibi bir şey.
C: Şu ana kadar böyle bir şey planlanmadı.
S: Tüm Karanlık iksirlerin(Dark Elixirs) 1 Ağustos'ta süresi dolduğunda Karanlık Hayat İksirinden(Dark Elixirs of Life) 30 günlük ömrü kaldırabilir misiniz? Diğer karanlık iksirlerin ömrü yok. (https://warofdragons.com/artifact_info.p…ct_id=977483158)
C: Bununla ilgileneceğiz.
S: Treaure Hunter Reputation(Hazine avcısı itibarı) sandıklarını açma süresini azaltabilir misiniz?
C: Bu öneri hakkında düşüneceğiz.
S: Rus sunucusundakine benzer bir etkinlik takvimimiz olabilir mi?
C: Etkinlikleri(Events) paralel olarak başlatmaya çalışıyoruz ve bunu yapmaya devam etmeyi planlıyoruz, bu arada Rus etkinlik takvimini kullanabilirsiniz. Ancak bazı içerikler UTC sunucusunda biraz gecikmeli olarak yayınlanır ve aynı anda başlatılamaz.
S: Açık arttırmada(Auction) filtreleme için yeni bir seçeneğimiz olabilir mi? : Klan/İttifak üyelerine göre filtreleme
C: Şu anda açık arttırma için planlanan bir değişiklik yok.
S: Bu itemleri tekrar satın almak için bir seçenek olacak mı?
https://warofdragons.com//artifact_info.php?artikul_id=20757
https://warofdragons.com//artifact_info.php?artikul_id=11238
https://warofdragons.com/artifact_info.php?artikul_id=10494
C: Bunu düşüneceğiz.
S: "Might Deck"i haftada birden fazla kez kullanabilecek veya daha uzun sürecek şekilde yükseltme seçeneği olacak mı?
C: Bunu bir olasılık olarak gör ardı etmeyeceğiz ancak şimdilik böyle bir şey planlanmıyor.
S: Kaynak toplama süresini azaltmak için bir opsiyonumuz olabilir mi? Belki bir kural, iksir veya ayar.
C: Şu anda kaynak toplama süreci dengeli görünüyor ancak durumu kesinlikle inceleyeceğiz ve herhangi bir şeyi değiştirmemiz gerekip gerekmediğini değerlendireceğiz.
S: Bileziklerle(Bracers) ilgili olan tüm öğeler için, tutarlı olması için eldiven(gauntlets) yerine bilezik olarak adlandırılabilir mi?
C: Lütfen bu raporları Technical Support'a gönderin ve geçerli olması halinde gerekli düzeltmeleri yapacağız.
S: Invisible'ken(Görünmezken) negatif büyü atmanın mümkün olmaması için bir değişiklik yapabilir misiniz?
C: Bu planlanmamıştır.
S: Oyun hala kullanıcı arayüzü seçenekleri altında seçili olmayan dillerde yanıtlar veriyor. Bu durum düzeltilebilir mi?
C: Her oyuncunun sistem mesajlarını kullanıcı arayüzü seçeneklerindeki seçilen dilde aldığı anlaşılmalıdır. Teknik sınırlamalar nedeniyle bu durum şuanda düzeltilemez. Bununla birlikte, bazı kullanıcı arayüzü sorunları düzeltilebilir ancak bunların nokta nokta düzeltilmesi gerekir. Bu nedenle Technical Support'a ayrıntılı raporlar gönderebilirseniz çok memnun oluruz.
S: Rünleri ve bezelleri(Runes/Bezels) yükseltmeyi daha az sıkıcı hale getirmek için bir seçenek ekleyebilir misiniz? Örneğin; Zırhı seçin ardından kullanılacak element miktarını seçin.
C: Öncelikle teknik sınırlamaları incelememiz gerekiyor ve eğer sorun yoksa uygulama hakkında düşüneceğiz.
S: Lütfen 02.00'da ki günlük Lag'ı(Gecikmeyi) düzeltin.
C: Şu anda gönüllü ekibimiz tüm bilgileri tek bir belgede topluyorlar. Bildirmek istediğiniz bir şey varsa onları iletin.
Sunucudaki durumu günlük olarak izlemeye devam edeceğiz ve kendi taramızda bir sorun fark edersek mümkün olan en kısa sürede harekete geçeceğiz.
S: Altın potları(Pots of Gold) dondurulabilir ya da yaşam süresi kaldırılabilir mi?
C: Şu anda böyle bir değişiklik planlanmıyor.
S: Lütfen Oyun istemcisini(Game Client) düzeltin. İstemcideki yükleme süreleri tarayıcıya kıyasla önemli ölçüde daha yavaş. Alternatif olarak, lütfen istemci işlevlerinin tarayıcılarda kullanılmasına izin verin.
C: Güncellenmiş istemcinin ne zaman kullanıma sunulacağı hakkında henüz bilgi veremiyoruz ancak şu anda bunun üzerinde çalışıyoruz.
S: Lütfen savaş alanları(Battlefields) için sunucu içi seçeneceğini(Interserver option) kaldırın çünkü artık gerekli değil ve sadece oyuncuları ayırıyor.
C: Bildiğimiz kadarıyla bu zaten düzeltildi. Başka bir şey varsa lütfen Technical Support'a ayrıntılı bir rapor yazın, bu sorunu hızlı bir şekilde çözmeye çalışacağız.




Evet, 16 lvl frame'de istenen doğru itemi fuardan satın alarak, istenilen diğer malzemeleri de hazırlayarak kırmızı item yapabilirsiniz.fuarda satılan takaslanamayan mor itemlerle 99/1 lik 16 lvl kırmızı item yapılabiliyor mu ?




Merhaba,herkese ıyı oyunlar yenı yer acıldıgından berı hızlı hızlı gecısın rahalıgını sadece o bolgede yasamamızın duzeltılmesını ısıtıyorum umarm duzelır ve feoda her yerde gecısler hızlanır
Fikrinizi bu BAŞLIK altında paylaşabilirsiniz. Daha efektif olur. Ayrıca Discord kullanıyorsanız bu kanalda da fikrinizi belirtebilirsiniz. Adminler buraları takip ediyor ve oyuncuların taleplerine göre soru-cevap şeklinde mümkün olup olamayacağını belirtiyorlar.




Yönetim Geri Bildirim ve Sorular- UTC Mayıs 2024
#Part 1
S: Arena dövüş alanı kalıcı olarak 1vs1 olarak değiştirilebilir mi? Gerekirse katılım ücreti olabilir ama 2vs2 bizim sunucumuz için çok gerçekçi değil
C: Arena dövüş alanı şartlarını, deneme amaçlı olarak 1vs1 şeklinde değiştirdik. Gelecekte zaman zaman Arena'ya 2vs2 katılım seçeneğini tekrardan ekleyebiliriz.
S: Dwarium client'ini bu sunucuya da getirmeyi planlıyor musunuz?
C: Evet. Yeni client geliştirme çabalarımız aktif şekilde devam etmektedir. Şuan hata tespiti ve çözümü aşamasındayız. Beta sürümünü önümüzdeki haftalarda erişime açmayı planlıyoruz.
S: Mystras yaratıklarından düşen para miktarını arttırmayı düşünüyor musunuz?
C: Yaratıklardan düşen temel para seviyelerini arttırmayı düşünmüyoruz lakin elde edilen para miktarının artmasını sağlayacak yeni şeyler eklemeyi ve yaratıkları geliştirmeye devam etmeyi planlıyoruz.
S: Mystras yaratıklarını kütüphanedeki "Bestiary" bölümüne eklemeyi planlıyor musunuz?
C: Evet, Bestiary bölümünü yavaş yavaş güncelleyeceğiz.
S: 20. seviye oyunun sonu olduğundan ve birçok oyuncu 19-20. seviyeye ulaştığından, canavar avlama konusunda da sorun yaşanıyor. Mystras gibi yeni bölgeler eklemeyi planlıyor musunuz?
C: Evet, bu yıl sonuna ya da önümüzdeki yılın başına kadar Mystras'ın devamını getirmeyi ve yeni bölgeler üzerinde çalışmayı planlıyoruz.
S: Günlük kesim limiti, haftalık limit olarak tekrardan düzenlensin. Böylece insanların kesebileceği toplam yaratık sayısı ve kazanç miktarı değişmezken oyun oynama konusunda daha çok esneklik elde etmiş olurlar.
C: Hayır, böyle bir değişiklik düşünmüyoruz ama günlük kesim limitini arttıracak/sıfırlayacak nesneler ekleyeceğiz. Aynı zamanda, malikanedeki "Kennel" binasını elden geçirecek, kullanıcılar için daha yararlı ve karlı hale getireceğiz.
S: Hanlık liderinin clan talent geliştirmek için gerekli kaynakların alımından oluşan borcunu teknik desteğe aylık ticket olarak atması mümkün mü?
C: Ne yazık ki şuan için hayır. Yüksek derecede kaynak gerektiren bir durum ve şimdilik buna kalkışacak iş gücümüz bulunmamakta. Teknik destek ile sadece çok önemli/kritik konuların çözümü mümkün.
S: Arena badge'lerinin artık bir anlamı yok. Bunları kullanabileceğim bir mağaza açabilir misiniz?
C: Evet, güzel fikir. Bir dizi yeni şey hakkında kafa yormalıyız.
S: Elt Cube'e 2 hız iksirini 1 saatlik hız iksirine çevirecek bir tarif ekleyebilir misiniz?
C: Evet, 3 küçük kaynak eklenmesini gerektiren bir şey yapabiliriz.
S: Cloister of Visions instance'sinin yenilenmesi, gece yarısında ya da sunucu sıfırlamasında gerçekleşebilir mi?
C: 24 saatte bir giriş sınırlaması, ardaşık girişleri engellemek için uygun bir kısıtlama. Bir değişiklik yapmayı planlamıyoruz.
S: Şuan yüzük ve kolye yapmak için gerekli parçacıkları toplamak gereksiz derecede zor. "Small Bags with Chaos Particles" nesnesini Fair (çarşı) bonusu olarak geri getirebilir misiniz veya parçacık toplamayı daha baş edilebilir bir hale getirebilir misiniz?
C: Tamamdır. Ek olarak, gelecekte bu konu ile bağlantılı etkinlikleri bir güncelleme ile düzenlemeyi planlıyoruz.
S: Kırmızı item'leri kırılmaz yapmamızı veya güçlendirebilmemizi sağlayacak, böylece dayanıklılığı azaldığında en baştan yeni item yapmak zorunda kalmayacağımız bir seçenek ekleyebilir misiniz?
C: Aşağıdaki seçeneklerden biri kapsamında yeniden düzenleme yapacağız:
S: Structure Takımları ( Muhafızlar, Mentorlar, Heralds, Jesters vb.) için yeni bir kategori ekleyebilir misiniz? Böylece, ihtiyaç durumunda oyuncular gerekli kişilere kolayca ulaşabilir.
C: Fikir güzel ama öncelikle sayıyı azaltıp bazı takımları birleştirmeyi düşünüyoruz.
S: Vial of Iron nesnesini, Spring Chest'lerden kaldırabilir misiniz?
C: Evet, olur.
S: Confrontation Arena, Romantic Path ve Circle of Power seçeneklerini dövüş alanları sekmesinden kaldırabilir misiniz?
C: Evet, kısa zamanda yapacağız.
S: Sleeping Warrior sayısını ve Nightmare iksirinin hayat süresini uzatabilir misiniz? Ek olarak, belli bir sayıda Sleeping Warrior öldürme karşılığında geliştirilmiş iksir alabileceğimiz bir görev ekleyebilirseniz güzel olurdu.
C: Bu konu hakkında düşüneceğiz.
S: Makro kullanımına, özellikle dövüşlerin ilk vuruşlarında otomatik iksir içmemizi sağlayacak olanlara izin verebilir misiniz?
C: Hayır, bütün oyuncuların aynı sayfada (aynı durumda) olmasını istiyoruz.
S: 19+ yaratık sayısını arttırabilir misiniz?
C: Sayısının arttırılmasını istediğiniz yaratıkların (Scorpolions hariç) listesine ihtiyacımız var. Eşsiz yaratıklar hakkında bir değişiklik düşünmüyoruz.
S: Dövüş alanı sırasını tamamı ile rastgele yapabilir misiniz?
C: Bu yıl, ırk temelli gereksinimleri olmayan yeni dövüş alanları getirmeyi planlıyoruz.
S: Gizedor oyuncağı ve parçalarının süresini uzatabilir misiniz? Şuanda oyuncak için 1 gün parçaları içinse 2 gün süreleri var.
C: Evet yapabiliriz.
S: Anniversary paralarının birleştirilebilmesini sağlayacak bir düzenleme yapabilir misiniz? Örneğin bronz paraları gümüşe çevirebileceğimiz.
C: Anniversaty paralarının asıl amacı bütün hepsini toplayabilmek. Elt Cube yolu ile bir kaç parayı çevirebileceğiniz bir yöntem düşünebiliriz.
S: Arena dövüş alanı kalıcı olarak 1vs1 olarak değiştirilebilir mi? Gerekirse katılım ücreti olabilir ama 2vs2 bizim sunucumuz için çok gerçekçi değil
C: Arena dövüş alanı şartlarını, deneme amaçlı olarak 1vs1 şeklinde değiştirdik. Gelecekte zaman zaman Arena'ya 2vs2 katılım seçeneğini tekrardan ekleyebiliriz.
S: Dwarium client'ini bu sunucuya da getirmeyi planlıyor musunuz?
C: Evet. Yeni client geliştirme çabalarımız aktif şekilde devam etmektedir. Şuan hata tespiti ve çözümü aşamasındayız. Beta sürümünü önümüzdeki haftalarda erişime açmayı planlıyoruz.
S: Mystras yaratıklarından düşen para miktarını arttırmayı düşünüyor musunuz?
C: Yaratıklardan düşen temel para seviyelerini arttırmayı düşünmüyoruz lakin elde edilen para miktarının artmasını sağlayacak yeni şeyler eklemeyi ve yaratıkları geliştirmeye devam etmeyi planlıyoruz.
S: Mystras yaratıklarını kütüphanedeki "Bestiary" bölümüne eklemeyi planlıyor musunuz?
C: Evet, Bestiary bölümünü yavaş yavaş güncelleyeceğiz.
S: 20. seviye oyunun sonu olduğundan ve birçok oyuncu 19-20. seviyeye ulaştığından, canavar avlama konusunda da sorun yaşanıyor. Mystras gibi yeni bölgeler eklemeyi planlıyor musunuz?
C: Evet, bu yıl sonuna ya da önümüzdeki yılın başına kadar Mystras'ın devamını getirmeyi ve yeni bölgeler üzerinde çalışmayı planlıyoruz.
S: Günlük kesim limiti, haftalık limit olarak tekrardan düzenlensin. Böylece insanların kesebileceği toplam yaratık sayısı ve kazanç miktarı değişmezken oyun oynama konusunda daha çok esneklik elde etmiş olurlar.
C: Hayır, böyle bir değişiklik düşünmüyoruz ama günlük kesim limitini arttıracak/sıfırlayacak nesneler ekleyeceğiz. Aynı zamanda, malikanedeki "Kennel" binasını elden geçirecek, kullanıcılar için daha yararlı ve karlı hale getireceğiz.
S: Hanlık liderinin clan talent geliştirmek için gerekli kaynakların alımından oluşan borcunu teknik desteğe aylık ticket olarak atması mümkün mü?
C: Ne yazık ki şuan için hayır. Yüksek derecede kaynak gerektiren bir durum ve şimdilik buna kalkışacak iş gücümüz bulunmamakta. Teknik destek ile sadece çok önemli/kritik konuların çözümü mümkün.
S: Arena badge'lerinin artık bir anlamı yok. Bunları kullanabileceğim bir mağaza açabilir misiniz?
C: Evet, güzel fikir. Bir dizi yeni şey hakkında kafa yormalıyız.
S: Elt Cube'e 2 hız iksirini 1 saatlik hız iksirine çevirecek bir tarif ekleyebilir misiniz?
C: Evet, 3 küçük kaynak eklenmesini gerektiren bir şey yapabiliriz.
S: Cloister of Visions instance'sinin yenilenmesi, gece yarısında ya da sunucu sıfırlamasında gerçekleşebilir mi?
C: 24 saatte bir giriş sınırlaması, ardaşık girişleri engellemek için uygun bir kısıtlama. Bir değişiklik yapmayı planlamıyoruz.
S: Şuan yüzük ve kolye yapmak için gerekli parçacıkları toplamak gereksiz derecede zor. "Small Bags with Chaos Particles" nesnesini Fair (çarşı) bonusu olarak geri getirebilir misiniz veya parçacık toplamayı daha baş edilebilir bir hale getirebilir misiniz?
C: Tamamdır. Ek olarak, gelecekte bu konu ile bağlantılı etkinlikleri bir güncelleme ile düzenlemeyi planlıyoruz.
S: Kırmızı item'leri kırılmaz yapmamızı veya güçlendirebilmemizi sağlayacak, böylece dayanıklılığı azaldığında en baştan yeni item yapmak zorunda kalmayacağımız bir seçenek ekleyebilir misiniz?
C: Aşağıdaki seçeneklerden biri kapsamında yeniden düzenleme yapacağız:
- Nesnelere tempering yapılması ile dayanıklılığının yenilenmesi, örneğin X tempering'e ulaşıldığında nesnenin sağlamlığı yenilenecek gibi.
- Yeni bir reputation ile alınabilecek kırmızı nesneler için yeni resin üretmek.
- Sizin fikrinizi de düşünüyoruz.
S: Structure Takımları ( Muhafızlar, Mentorlar, Heralds, Jesters vb.) için yeni bir kategori ekleyebilir misiniz? Böylece, ihtiyaç durumunda oyuncular gerekli kişilere kolayca ulaşabilir.
C: Fikir güzel ama öncelikle sayıyı azaltıp bazı takımları birleştirmeyi düşünüyoruz.
S: Vial of Iron nesnesini, Spring Chest'lerden kaldırabilir misiniz?
C: Evet, olur.
S: Confrontation Arena, Romantic Path ve Circle of Power seçeneklerini dövüş alanları sekmesinden kaldırabilir misiniz?
C: Evet, kısa zamanda yapacağız.
S: Sleeping Warrior sayısını ve Nightmare iksirinin hayat süresini uzatabilir misiniz? Ek olarak, belli bir sayıda Sleeping Warrior öldürme karşılığında geliştirilmiş iksir alabileceğimiz bir görev ekleyebilirseniz güzel olurdu.
C: Bu konu hakkında düşüneceğiz.
S: Makro kullanımına, özellikle dövüşlerin ilk vuruşlarında otomatik iksir içmemizi sağlayacak olanlara izin verebilir misiniz?
C: Hayır, bütün oyuncuların aynı sayfada (aynı durumda) olmasını istiyoruz.
S: 19+ yaratık sayısını arttırabilir misiniz?
C: Sayısının arttırılmasını istediğiniz yaratıkların (Scorpolions hariç) listesine ihtiyacımız var. Eşsiz yaratıklar hakkında bir değişiklik düşünmüyoruz.
S: Dövüş alanı sırasını tamamı ile rastgele yapabilir misiniz?
C: Bu yıl, ırk temelli gereksinimleri olmayan yeni dövüş alanları getirmeyi planlıyoruz.
S: Gizedor oyuncağı ve parçalarının süresini uzatabilir misiniz? Şuanda oyuncak için 1 gün parçaları içinse 2 gün süreleri var.
C: Evet yapabiliriz.
S: Anniversary paralarının birleştirilebilmesini sağlayacak bir düzenleme yapabilir misiniz? Örneğin bronz paraları gümüşe çevirebileceğimiz.
C: Anniversaty paralarının asıl amacı bütün hepsini toplayabilmek. Elt Cube yolu ile bir kaç parayı çevirebileceğiniz bir yöntem düşünebiliriz.
Keep calm, I'm a
MENTOR


This post has been edited 4 times, last edit by "Positron" (May 31st 2024, 12:17pm)
Yönetim Geri Bildirim ve Sorular- UTC Mayıs 2024
#Part 2
S: Nesne ve stil nesnelerini kişiselleştirebileceğimiz, örneğin boyamak gibi, bir ekleme yapabilir miyiz?
C: Şu noktada böyle bir şey düşünmüyoruz. Gelecekte tekrardan bakabiliriz.
S: Bir çok efektin süresinin 1 saat olduğunu göz önüne alırsak, altın tenceresini de 4 kullanımlık 1 saat olarak düzenleyebilir misiniz?
C: Bu, nesnenin değeri üzerinde büyük etkisi olacak çok ciddi bir değişiklik. Şimdilik böyle bir düşüncemiz yok.
S: Lingorants dönüşüm iksiri kullanıldığında karakterin animasyonun görünmemesine yol aan bir hata var, düzeltebilir misiniz?
C: Elimizden geleni yapacağız.
S: Seviye 5 oyuncuların reputation için Caustic Necrosphodel teslim edebilmesine izin verebilir misiniz?
C: Sistem amaçlandığı şekilde çalışmakta. Şimdilik bir dğeişiklik olmayacak.
S: Inexperience Jewellery Set nesnesini fair'e getirebilir misiniz?
C: Evet, böyle bir düşüncemiz var.
S: Kasım 2021'de Vagrant Nephertos doğum hızı ciddi şekilde düşürülmüştü. Daha önce hiçbir değişiklik olmadığı söylendi ama kesinlikle bir değişiklik yapıldığı ortada. Eğer hiçbir şey yapılmadıysa bile şimdiki durum hakkında bir inceleme yapabilir misiniz? 16-19 arası oyuncular için kesim işini çok zorlaştırıyor.
C: Bir önceki güncelleme ile bu sorunu zaten çözdük.
S: Yeni Clan Talent eklenmesi gibi bir planınız var mı? Şu durumda büyücü olmayanlar için çok bir faydası yok, dolayısı ile düşük seviyeler için de kullanışlı talent olması güzel olurdu. Ek olarak tecrübe talent'ına tecrübe azaltma özelliği de getirilebilir mi?
C: Evet, clan talent'ları hakkında çalışıyoruz.
S: Emojilerin yazılarını rusçadan ingilizceye çevirebilir misiniz?
C: Durumu değerlendireceğiz ve düzenlenmesi gereken şeyler hakkında liste çıkaracağız. Şuan için yeni içerik ekleme üzerinede çalışmaktayız.
S: Paralı oyunculara yönelik hareket etmeyi bırakıp, oyunu ortalama bir oyuncu için daha erişilebilir bir duruma getirebilir misiniz?
C: Oyunu her tür oyuncu için eğlenceli kılmak için çabalıyoruz. Asıl amacımız oyunu, para yatıran yatırmayan ayrımı yapmadan herkes için daha keyifli bir hale getirmek.
Orijinal gönderi: https://warofdragons.com/forum/index.php?page=Thread&postID=338842#post338842
S: Nesne ve stil nesnelerini kişiselleştirebileceğimiz, örneğin boyamak gibi, bir ekleme yapabilir miyiz?
C: Şu noktada böyle bir şey düşünmüyoruz. Gelecekte tekrardan bakabiliriz.
S: Bir çok efektin süresinin 1 saat olduğunu göz önüne alırsak, altın tenceresini de 4 kullanımlık 1 saat olarak düzenleyebilir misiniz?
C: Bu, nesnenin değeri üzerinde büyük etkisi olacak çok ciddi bir değişiklik. Şimdilik böyle bir düşüncemiz yok.
S: Lingorants dönüşüm iksiri kullanıldığında karakterin animasyonun görünmemesine yol aan bir hata var, düzeltebilir misiniz?
C: Elimizden geleni yapacağız.
S: Seviye 5 oyuncuların reputation için Caustic Necrosphodel teslim edebilmesine izin verebilir misiniz?
C: Sistem amaçlandığı şekilde çalışmakta. Şimdilik bir dğeişiklik olmayacak.
S: Inexperience Jewellery Set nesnesini fair'e getirebilir misiniz?
C: Evet, böyle bir düşüncemiz var.
S: Kasım 2021'de Vagrant Nephertos doğum hızı ciddi şekilde düşürülmüştü. Daha önce hiçbir değişiklik olmadığı söylendi ama kesinlikle bir değişiklik yapıldığı ortada. Eğer hiçbir şey yapılmadıysa bile şimdiki durum hakkında bir inceleme yapabilir misiniz? 16-19 arası oyuncular için kesim işini çok zorlaştırıyor.
C: Bir önceki güncelleme ile bu sorunu zaten çözdük.
S: Yeni Clan Talent eklenmesi gibi bir planınız var mı? Şu durumda büyücü olmayanlar için çok bir faydası yok, dolayısı ile düşük seviyeler için de kullanışlı talent olması güzel olurdu. Ek olarak tecrübe talent'ına tecrübe azaltma özelliği de getirilebilir mi?
C: Evet, clan talent'ları hakkında çalışıyoruz.
S: Emojilerin yazılarını rusçadan ingilizceye çevirebilir misiniz?
C: Durumu değerlendireceğiz ve düzenlenmesi gereken şeyler hakkında liste çıkaracağız. Şuan için yeni içerik ekleme üzerinede çalışmaktayız.
S: Paralı oyunculara yönelik hareket etmeyi bırakıp, oyunu ortalama bir oyuncu için daha erişilebilir bir duruma getirebilir misiniz?
C: Oyunu her tür oyuncu için eğlenceli kılmak için çabalıyoruz. Asıl amacımız oyunu, para yatıran yatırmayan ayrımı yapmadan herkes için daha keyifli bir hale getirmek.
Orijinal gönderi: https://warofdragons.com/forum/index.php?page=Thread&postID=338842#post338842
Keep calm, I'm a
MENTOR


Yeni Client - 101
Merhaba,
Yeni Client için kılavuz hazırlanma sürecindeyiz, tamamlanana kadar yardımcı olması için önemli noktaları özetle şu şekilde:
AutoFoodSettings: Tıkladığınızda listelenen gıdaları sürükleyip bırakıyorsunuz. Can için yemekleri HP, mana için MP alanına bırakın. Hemen altında can/mana yüzde kaçın altına inince yemesini istediğinizi seçin. Silmek veya değiştirmek için kutudaki gıdaya tıklayıp sürükleyerek sağdaki alana bırakın.
DressingSettings: Bir önceki ile aynı mantık, sürükle bırak. Yeni set düzeni eklemek için add, kaydetmek için save butonuna tıklayın.
Beltsets Settings: Bir önceki ile aynı mantık, sürükle bırak. Yeni set düzeni eklemek için add, kaydetmek için save butonuna tıklayın.
Chat Settings: Autoreply kısmında hangi kanala hangi yanıtı istiyorsanız yazıyorsunuz, yukarıdan süreyi seçiyorsunuz.
Notification Settings: Mesaj geldiğinde, saldırı başladığında gibi durumlarda bildirim sesi almak için ilgili seçeneğin yanındaki butonları aktive edin. In game butonu oyun içi sesi açmakta, system ise bilgisayara bildirim yollamakta.
Effect Eat Settings: Diğerleri ile aynı mantık. İstediğiniz efektleri ve gıdaları sürükle bırak yaparak set ayarlayabilirsiniz. Yeni set düzeni eklemek için add, kullanmak için cast butonuna tıklayın.
Game Settings:
Settings: Client'ın ana ayarları. Animasyon hızı, tam ekran gibi şeyleri buradan ayarlayabilirsiniz. En sonunda update script demeyi unutmayın.
Chat Filter Settings: Yeni loot istatistik sistemini kapatıp açmayı ve chat filtresi eklemeyi buradan yapabilirsiniz.
Yeni Client için kılavuz hazırlanma sürecindeyiz, tamamlanana kadar yardımcı olması için önemli noktaları özetle şu şekilde:
AutoFoodSettings: Tıkladığınızda listelenen gıdaları sürükleyip bırakıyorsunuz. Can için yemekleri HP, mana için MP alanına bırakın. Hemen altında can/mana yüzde kaçın altına inince yemesini istediğinizi seçin. Silmek veya değiştirmek için kutudaki gıdaya tıklayıp sürükleyerek sağdaki alana bırakın.
DressingSettings: Bir önceki ile aynı mantık, sürükle bırak. Yeni set düzeni eklemek için add, kaydetmek için save butonuna tıklayın.
Beltsets Settings: Bir önceki ile aynı mantık, sürükle bırak. Yeni set düzeni eklemek için add, kaydetmek için save butonuna tıklayın.
Chat Settings: Autoreply kısmında hangi kanala hangi yanıtı istiyorsanız yazıyorsunuz, yukarıdan süreyi seçiyorsunuz.
Notification Settings: Mesaj geldiğinde, saldırı başladığında gibi durumlarda bildirim sesi almak için ilgili seçeneğin yanındaki butonları aktive edin. In game butonu oyun içi sesi açmakta, system ise bilgisayara bildirim yollamakta.
Effect Eat Settings: Diğerleri ile aynı mantık. İstediğiniz efektleri ve gıdaları sürükle bırak yaparak set ayarlayabilirsiniz. Yeni set düzeni eklemek için add, kullanmak için cast butonuna tıklayın.
Game Settings:
- Location settings: kısmı ekranda çıkan kum saati gibi simgeleri, bölgedeki event bilgileri gibi bilgileri açıp kapatmatır.
- Top Menu Settings: Ekranın en tepesindeki, içinde ayı, kale vs bulunan yuvarlakları kapatıp açmaya yarar.
- Right Menu Settings: Ekranın dağındaki pusula, görevler gibi şeylerin olduğu yuvarlakları kaldırmanıza yardımcı olur
- Hunting Settings: Avlanma (hunt) ekranındaki yaratıklar, kaynaklar, küçük harita gibi şeyleri kapatıp açmanızı sağlar
- Combat settings: Dövüş sırasında arkaplanı ve kendi dönüşüm iksirinizi kapatıp açar.
- Backpack: Çantanızda yer alan "items with expiry date" sekmesini kapatır.
Settings: Client'ın ana ayarları. Animasyon hızı, tam ekran gibi şeyleri buradan ayarlayabilirsiniz. En sonunda update script demeyi unutmayın.
Chat Filter Settings: Yeni loot istatistik sistemini kapatıp açmayı ve chat filtresi eklemeyi buradan yapabilirsiniz.
Keep calm, I'm a
MENTOR


